Followers

Saturday, March 26, 2016

BAKAL TERBIT: KASIH ITU MILIK AKU

 


Alhamdulillah, akhirnya Kasih Itu Milik Aku berjaya lulus penilaian oleh penerbit. Rasa gembira tak terkata masa dapat berita ni. Kalau kawan-kawan nak tahu, Kasih Itu Milik Aku ada ceritanya yang tersendiri. Sama macam Versi Cinta Kita. 



Dan sekarang, Hana gembira sangat sebab Kasih Itu Milik Aku akan ke versi cetak.


Atas permintaan penerbit, Kasih Itu Milik Aku akan ditukarkan kepada tajuk baru. Tajuk barunya ada Cik Kembar, Encik Tunang. Sekarang Hana dalam proses editing. Terbit bulan bila? Hana sendiri belum tahu. 

Jadi, sama-sama kita nantikan kemunculan Rihan, Hazriq, Ara dan Aqif dalam versi cetak. 
Untuk baca bab awal, boleh lah klik di pautan di bawah. CKET sudah dimuatnaik ke laman wattpad. 


[PROLOG]
[BAB 1]


Salam sayang, 


No comments :

Post a Comment

>dah baca jangan lupa komen ya...
hope kengkawan suka dengan n3 nie...
komen dari kalian sedikit sebanyak memberi semangat untuk Hana terus post lagi<