Followers

Wednesday, August 26, 2015

NOVEL VERSI CINTA KITA

Bismillahirahmanirahim, 
Berdebar rasanya nak menaip entri kali ni. Hehe.. Okey, untuk yang menantikan update untuk Love Is/Versi Cinta Kita. Hana ada pengumuman untuk semua. Versi Cinta Kita akan berada di pasaran bulan September ni. Nak tengok muka depan VCK? Dengan lafaz bismillahirahmanirahim, Hana perkenalkan...
tada..






Inilah cover untuk VCK. Cantikkan? Masa Hana tengok, Hana speechless kejap sebab semua icon-icon penting dalam kisah Tengku Elman dan Iryani ada dekat cover tu. Terima kasih PFP sebab hasilkan cover yang menarik ni. 

Sinopsis: 

Iryani, gadis buta yang diambil Tengku Azimudin menjadi cucu angkatnya. Sebagai cucu angkat Tengku Azimudin, Iryani harus mempersiap diri untuk mengambil alih IZ Holdings dan sebagai balasan, dia akan mendapat bantuan untuk celik semula.
“Dia akan tinggal dekat sini mulai hari ni. Hak dia, sama macam hak cucu-cucu aku yang lain. Dia berhak dan bebas buat apa sahaja yang dia mahu dekat vila ni.”
Tengku Elman, tidak sukakan Iryani. Padanya, Iryani seorang yang cengeng. Dia benci kepada gadis seperti itu. Malah berita pertunangan antara dirinya dengan Iryani menambahkan lagi sakit di hati.
“Kalau dah tahu diri tu buta, janganlah menggatal merayap. Tak pasal-pasal habis semua benda kau langgar kat rumah ni. Apa kau ingat barang-barang kat rumah ni murah semuanya? Mati hidup semula pun tak terbayar tau.”
Sikap Tengku Elman yang sentiasa mencari salahnya membuatkan Iryani dirundung pilu. Namun begitu, kerana satu peristiwa, bantuan Iryani diperlukan Tengku Elman.
“Atuk tak kisah apa yang kamu nak buat asalkan Iryani maafkan kamu. Atuk nak mulai hari ini kamu berbaik dengan Iryani. Kalau tak, semua harta kamu atuk sekat!”
Dan dalam diam, hati Iryani berdetak bila berhadapan dengan Tengku Elman namun kata-kata Azlina membuatkan Iryani mulai sedar, tak mungkin ada dia di hati jejaka itu. Kemunculan Shafique dan Azlina menyulitkan kisah mereka. Shafique mahu memiliki Iryani, Azlina mahukan Tengku Elman. Pelbagai rancangan mereka rancangkan untuk pisahkan Iryani dan Tengku Elman namun berjayakah mereka? Tengku Elman pula, dapatkah dia mengenal pasti perasaannya menggunakan hatinya yang telah buta itu? Apakah cinta dapat mencelikkan hatinya itu atau terus gelap dengan dendam? 


Berminat nak dapatkan buku ni tak? Kalau berminat boleh dapatkan di kedai-kedai buku, nanti bila dah mula diedarkan, Hana akan beritahu semua okey? Atau kawan-kawan boleh dapatkan VCK bersama tandatangan kalau buat pre-order terus dengan PFP. Macam mana caranya? Klik link ini untuk pesan.. Dan berita menariknya, tiada caj penghantaran akan dikenakan untuk pre-order. Jadi, jangan tunggu lama. Kalau berminat, jom pesan. Hihihi..

p/s: berdebar tunggu keluar. Macam manalah penerimaan kawan-kawan. Harap berpuas hati semuanya.
p/s/s: kalau nak baca bab awal, klik link ni.






No comments :

Post a Comment

>dah baca jangan lupa komen ya...
hope kengkawan suka dengan n3 nie...
komen dari kalian sedikit sebanyak memberi semangat untuk Hana terus post lagi<