Followers

Saturday, January 1, 2011

SELAMAT TAHUN BARU 2011

  

dikesempatan ni Hana nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU kepada pembaca ....ruang imaginasi dan coretanku...ni....Hana tahu byk cerita tergantung..kadang2 tu Hana tak de idea....dan sekarang hal yang tak dijangka berlaku pulak...Hana minta maaf ya...kalau tak silap dah lama dah Hana tak sambung KB dengan BMP....maaf ya..isyaALLAH 2011 ni Hana akan habiskan ketiga-tiga novel kat blog nie...KB, BMP, and LI...insyaALLAH....

apa2 pun...kita mulakan tahun baru ni dengan senyuman...
sempena tahun baru ni jugak....
Hana nak pohon ampun dan maaf untuk kesilapan Hana....
kalau Hana ada buat salah...
tegur2 lah ya...
e-mail pun tak pe..
sori ya...
kita mulakan tahun ni dengan 0-0 ya?